Гарантія та сервіс

На всі побутові прилади виробництва ТМ Rommelsbacher діє гарнтія 24 місяці.
Під час гарантійного періоду покупець має право на безкозтовне сервісне обслуговування (ремонт) або обмін товару при виявленні заводського браку.

Споживач має право при придбанні непродовольчих товарів  належної якості:
- обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
- розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Обмін або повернення товарів належної якості відповідно до законодавства України здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів не рахуючи дня покупівлі за умови що:
- товар має заводську комплектацію та збережено цілісність пакування;
- товар має збережений товарний вигляд, збережено його властивості, пломби, ярликі, немає подряпин, потертостей, відколів, слідів використання; 

- програмне забезпечення не піддавалося змінам і не було втручання в частини та механізми;
- наявні документи, які підтверджують факт покупки (розрахунковий документ з датою продажу).

Важливо! Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) затверджені постановою Кабінету Міністрів України:
- Електрочайники
- Електрокавоварки

Обмін або повернення товарів належної якості виконується після перевірки і діагностики товару, та висновку сервісного центру і підтвердження достовірності товару, заявленого в товарному чеку.



Гаранійні зобов’язання
Гарантійне обслуговуівння включає безкоштовний ремонт в уповноважених сервісних центрах виробника протягом терміну дії гарантії, що зазначена в гарантійному талоні.
Підтвердженням гарантійних зобов'язаннь служить гарнтійний талон виробника.
Перевірка комплектації та відсутність дефектів у виробі проводиться при передачі товару Покупцеві.
Комплектація визначається описом виробу на сайті або інструкцією по його експлуатації.

Гарантійний ремонт товару (сервісне обслуговування)
За якість гарантійного ремонту відповідальність несе сервісний центр виробника. Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель і серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу.
Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон впродовж всього терміну дії гарантії.
Якщо в гарантійний період придбанний пристрій вийшов з ладу по вині виробника і не може бути відремонтований в уповноваженому сервісному центрі, ми обміняємо товар або повернемо кошти. Для цього потрібно надати:
  • Товар з повною комплектацією;
  • Гарантійний талон;
  • Документ підтверджуючий оплату;
  • Висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік» та не може бути відремонтований.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у випадку:
  • Порушення цілісності гарантійних пломб чи їх відсутності;
  • Наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій Покупця чи інших осіб;
  • Порушення правил експлуатації, викладених в посібнику користувача або інструкції;
  • Несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкції або схеми товару;
  • В випадку відсутності серійного номеру на виробі, гарантійне обслуговування відбувається тільки за наявності гарантійного талону, виробу та упаковки, що йде в комплекті з виробом та має зазначений серійний номер.

Гарантійні зобов'язання не розповсюджуються на наступні несправності:
  • Закінчення терміну експлуатації або гарантії виробу;
  • Випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні користувачем);
  • Пошкодження в результаті стихійних лих ( природних явищ);
  • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, дія рідини, запиленість, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, комах, тощо);
  • Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням струму в мережі;
  • Пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромереж;
  • Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовується даний товар;
  • Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації, що зазначені в інструкції, яка йде в комплекті з виробом.


 
Зворотній
звязок

Зв'яжіться з нами

Для зворотнього зв'язку будь-ласка заповніть цю форму

Товар успішно доданий до кошика:
Код товару:
UA ₴
Перейти в кошик